Press Releases Archive

2019 | Archive

The press releases contained in this archive section are provided for historical purposes only. The information contained in each press release is accurate only as of the date each press release was originally issued, and Imprivata is under no obligation to update the information contained in such press releases after the date of their issuance.

Uwe Dieterich ist neuer Vertriebsleiter Deutschland bei Imprivata Februar 8, 2018
Imprivata erhält Auszeichnung als Partner des Jahres 2017 von Cerner November 10, 2017
Imprivata übernimmt Identity- und Access-Management-Sparte von Caradigm zur Erweiterung seiner Lösungen Oktober 25, 2017
Imprivata treibt mit neuem Vice President Sales International die Expansionspläne für die Regionen EMEA und Asien-Pazifik voran April 19, 2017